Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

terça-feira, 18 de agosto de 2009

Nó!

Nun téntedes amordaçar-me
que a seguir corto la mordaça,
nun téntedes nunca calhar-me,
na mesma boziarei a quien passa.

Boziarei contra l cumpadriu,
contra l'anjustiça, la corruçon,
contra quien porteige ls ricos
i als probes tira l pan.

Boziarei contra ls pormotores
de politiquice bacoca,
maldicéncia, caciquismo,
ciego partidarismo,
prontos a fazer batota.

Puoden cortar ls mius dedos
porque na mesma screbirei,
fazerei de l cotos la mie arma,
na botoneira boziarei.

Boziarei a la lhibardade,
la justícia social,
ne ls dreitos, l'eigualdade,
ne ls deberes, l'oubrigatoriedade,
tratamiento por eigual.

Chamai-me poeta decepada
Poeta ampotente nó!
Chamai-me poeta amordaçada
Poeta silenciada, nó!

Hei-de screbir an papel,
hei-de screbir na Anternete!
Hei-de dezir las berdades,
bien alto a to la gente


I quando la fuorça se me acabar
i you me fur pa las streilhas,
alhá cuntinarei a screbir
i a lhuitar al pie deilhas.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue