Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

quarta-feira, 1 de setembro de 2010

Essa feiteceira, zaparece a la pormanhana


Chegueste cun pezicos de lhana, pies arribe l chano para nun pisares las tábuas de l corredor de mie casa i nun me spertares. Pareste a la antrada de l miu quarto i ende quedeste colgada nun filo dua aranheira. Baliente aranhon que te sigurou, a ti que nien cun rateira i formiga d´ala nunca naide te acaçou!
Peguei nun lapç i einergicamente ancomecei a zenhar subre un papel cinzento de lhustro, aporbeitando la lhuç que me botabas. Streilhas, muita streilha, solicas a tembrar i an custelhaçones. Apuis znhei-me alhá tamien, a seguir a la Streilha Polar, tomando sue funçon de andicar l Norte...
Bénus que siempre me mira çque naci, sigundo me dízen ls astrólegos, nun podie faltar, l planeta de l amor i de la cençualidade. Tamien l znhei.
Todos alhá quedemos ne l firmamiento de ls mius suonhos, adonde, pula pormeira beç fui streilha na filme de abinturas. Quedei naquel cinzento, anhos lhuç de ti i séclos lhuç de ls mius lhençoles frescos de ourbalheira d´Agosto.
Apuis, de la punta de la custelhaçon, botei-me agarrada a ua cuorda para te alcançar i drumir nun de ls tous galatones.
La cuorda soltou-se.
Caí zamparada nun mundo sien fondo, muito mais que l Poço de la Muorte ne l Naso. Faltou-me le resfolgo i, an fraçones de sigundo çpedi-me de todo… Ai Jasus que me bou a morrer! Perdona-me por tanto te tener aborrecido...
Cunsante abri ls uolhos, stabas guapíssema, a çponé-te...
La lhuna, essa feiteceira, zaparece a la pormanhana.
A las bezes! A las bezes!


Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue