Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

quarta-feira, 20 de maio de 2009

Dais-me la buossa bicicleta?


...inda l´outurdie Benigno me falou de la lhumbeirada que demos de la bicicleta del quando you era pequerrica i el la deixou ir contra la squineira de la casa de tie Marie Monteira.
Oulhai, l raio de l tonto! Mas tu nun serás meio tonto, lhebares la nina ende adelantre na bicicleta i nun teneres mais cuidado, al ponto de ires contra la squineira?
Tue mai i tu abó quedórun piores que brasaliscos! Carai, se mos matabas la nina!...
Serie por esso ou mais cierto, por naqueilha oucasión nun ser cousa para mulhieres, you nunca tube ua bicicleta.
Lhembra-se-me que houbo ua oucasión que de tanta ganica tenie dua que l pedi a tie Marie Barraqueira de la Pruoba, se me dába la deilha. Achaba you que sendo de la mie família, me la darie. Bé-la a eilha an riba de la bicicleta cun l bestido a abanar, era cumo ber ua rainha! Era la única tie que se bie pulhi a andar de bicicleta i para mi era ua cousa que me parecerie que cumbinaba cumigo.
Mas nunca cumbinou!
Spormentei a andar yá you tenie trinta i uito anhos, cun ls mius filhos, no Algarbe.
Alhá me muntórun nua bicicleta que mais adelantre bi que nun tenie trabónes i que nua decida, quando yá iba sóla, para nun bater na parede dua casa, na curba, tube que me meter por un caminho de tierra de l lhado dreito i que rapidamente decidi que l tenerie que seguir porque, sendo a chubir you haberie de parar.
I parei, si senhor, antes de ancomeçar a chubir! Quedei spetada you i la bicicleta, nun lhodrigal al lhado de un muntón de piedras.
Ls mius rapazicos, paradicos, pensórun: pronto, matou-se nuossa mai!... Nien piórun até que nun sali debaixo de la bicicleta toda anlhudrigada; cara, calçónes, xambre, pelo, todo staba cinzento i, you sali a rir que nien ua tonta!
Tornei-me a chubir i fui até casa an camino praino, outra beç seguida de Rui i Ricardo a correr, quedando todo mundo a rir-se de la macaca cinzenta que iba an riba la bicicleta.
Será normal pensar que sei andar de bicicleta, mas não! Por nun tener trabónes parei, l tiempo fui passando i agora falta-me la curaige para dar mais lhumbeiradas. L pouco que daprendi, çqueciu-se-me por falta de praticar.
Falta-me tamien ua bicicleta cun dues rodicas dels lhados cumo se fai cun ls ninos.
Yá nun tengo cuorpo nien alma para essas abenturas. Alma si, cuorpo ye que não!
Suonhos não realizados, este i outros!
Inda me bou a aponer a mais esse suonho, i poner las dues rodicas!...

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue