Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

sexta-feira, 16 de abril de 2010

De las quatro Staçones

Hei-de screbir anquanto ye tiempo
Daqueilha Primabera que tan cedo me fugiu
Antre suonhos i labutas
Pies çcalços a jogar
Até l toque de las Trindades
Refrescando ls suores seródios.
Quiero screbir mas ye tanto l que nun se me lembra!
Hei-de screbir ne la corrida de ls minutos
Dun Berano passado an subressaltos
A lhuitar contra la fugida de ls segundo
Perseguindo suonhos
Recebindo sunrisos
Spargindo saberes als quatro aires
I recebindo-ls de todos, un a un.
Quiero screbir mas ye tanto l que nun puodo!
Hei-de screbir la pacateç de ls dies
Deste Outonho de fuolhas amarielhas
Niebe ne l pelo fingido de carbalhos
Al caer de las fuolhas rubras
Nun friu que a las bezes me arrepela
Quiero screbir tanto
Anquanto tubir l tiempo...
Quiero escrebir mas ye tanto l que me falta!
I quando chegar l Eimbierno de ls nebones
I mirar para trás cun nostalgie
You quiero screbir cun alegrie
De las quatro Staçones...

2 comentários:

Amadeu disse...

Á baliente, assi ye que ye... screbir, cumo quien (se)mbra, cumo quien (se) dá, (se) çcubre, talbeç (se) ambenta.
bs.
A.

Adelaide Monteiro disse...

Isso todo i muito más, Amadeu, dua nudeç
bestida.

Bs,

A.

Enviar um comentário

Arquivo do blogue