Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

sexta-feira, 3 de setembro de 2010

La ida

Sento-me ne l chano, doce cumo miel
Camino-te çcalça, sentindo tue piel
Bestida de nubrinas, de benairos çpida
Sinto-te por drento, choro-te na çpedida

Stendo ls mius braços nun abraço einfindo
I assi quedo, pensando star cuntigo.
Ah, se tu soubiras l que me duel l peito
Quando me bou, siempre deste jeito

Mas hei-de bolber, pormeto-te i juro
Para ancostar l barco an porto siguro
Dedos cruzados beiso, selando la pormessa
Para que me esperes, me abraces sien priessa

Ah, tierra querida se me quejisses tanto
Quanto you te quiero, i te deixo an pranto
Prendies-me ua lhançada, a la argolha de la bida
Nun me deixabas ir i dabas-me guarida

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue