Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

quarta-feira, 6 de dezembro de 2017

Cumo quien drume i l papelon se anchuquece



Nien sei que bos diga. Hai quien me fale i essa fala para mi seia cumo antrar an casa adonde naide mora: ou l friu me tuolhe las missagras de l pensar, la houmidade m'angaramona l repassiado de ls mius passos ou l puolo me fai dar spirros i las aranheiras m'ambáçan la andadura.

Ls aranhones stan agora d'adil mas ls nubrineiro que me chégan de la Sierra ampuxados pul aire de l mar, fázen-me berdete nas jogas.Fago lhumes para secar i me dar poesie.

Yá quaije que ye Natal. L çanceinho abaixou a las einaugas, xambres i jaquetas de l termo que me fai bércio. Até la gorra de las árboles sbranquenhou. Eiqui tamien fai friu que s'antrisga an todos quantos ossicos ten l canabarro.

Ye tiempo de grandes fiestas de caridade. Soutordie yá será quaresma por ambaixo de ls peitoriles nas antradas de las grandes custruçones de las cidade. La casa de papelon nun paga renda i só anquanto nuite, ye casa. Querga Dius que nun chuoba!, reza l "sien casa" . L papelon de la cidade nun chega para filas i las bumbilhas de Natal nun me caléçan las mantas que tengo drobadas pul die.

Un die há-de ser Páscoa!  pensa.

Quiero ressurreiçon desta cruç! ....

Un die hei-de fazer lhume que mais nun seia als benairos i a l'anxerga. Apuis quiero zangaranhir las manos acontra soutordie de l Natal.

Queimarei tamien ls papelones i saltarei la fogueira cumo sendo nuite de San Juan...



Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue