Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

sábado, 21 de fevereiro de 2009

Deiqui de Speciosa

Estou eiqui an casa, na Speciosa.
Lhebantei-me só para ir a la cozina a beber un cacharro d´auga, mas quando olho atrabeç de l bidro de la jinela dou de caras cun ua nubre cor de laranja subre un cielo azul, aquele que se bei purqui inda antes de nacer l sol, que iá nien me lambrei mais que tenie sede.
Ie cousa a que iou nun registo: Un nacer l sol an San Lourenço, ben apuntadico de la casa de Fernando, na strada de l Naso para San Martino.
Yá nun pongo cortinas nas jinelas só para ber estas oufertas que la natureza mos dá purqui, lhougo l rumper de l die.
L sol inda nun assumou i bien falta fai que bote lhuç i calor. La nuite stube frie i la manhana tamien nun stá melhor.
Passou-me eiqui agora mesmo un perdalico, rente a la jinela i fui-se a puner nun galhico de la creijeira a oulhar acá para drento, cume que a dezir para el: Que stará esta tie que you nun la tengo bido poequi iá quante há, agachada an riba de la queixica? I el ten rezón , a las beçes ls páixaros saban mais l que dizan que iou, que stou eiqui a botar lampainas!...
Agora stá a cantar eiqui mesmo, cume que a dezir-me que me baia a bestir i que baia a dar un
passeio lhougo cedo que fai mi bien a las eideias i a ls uossos que quedan desangaramonados.
Bou a fazer-le la buntade i apuis que tebir tomado un cafezico pongo-me a camino, you i la mie perra que gosta tanto de l termo, quanto you.
Apuis bos darei nuobas de las çcubertas.

1 comentário:

AF disse...

You acabei de chegar a Sendin. Stá un sol baliente, mas nun tarda a ser de nuite. La casa stá calentica, que estas cousas de l calcimiento son ua marabilha.
La huorta stá bestida de demingo, pula mano mágica de miu pai, que yá deixou la tierra a aplediar por sementeira.
Agora bamos a fazer la fiesta de mi mai i de ls sous 85 anhos bien moços. Bamos a ber se ajuntamos ua quadrilha eiqui an mie casa.
Bá, spero que tenga sido buono l passeio pul termo i que la perrica tamien tenga gustado.
Yá me bou, mas apuis hei de tornar.
Amadeu

Enviar um comentário

Arquivo do blogue