Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

sexta-feira, 30 de outubro de 2009

Meto-bos na cadena


Nun te scondas atrás de la máçcara branca
Que mostras angénua, pura, debinal.
Yá nun anganhas a naide
La máçcara cun que te scondes
Ye feita de l bil metal.

Znuda-te
Abaixa
Als calabouços de ls mortales.

L que ye esso?
Preguntas cun dezdén.
Ls calabouços para mi
Nun son eiguales als demás.
Ls crimes de que me acusan
Usan camisa alba pura
Tan branca cumo la mie máçcara
Que me ampíden la clausura.

L bil metal?
Mas qu'anjúria!
You denunciarei quien me acusar
Nestes cargos que merquei
Muito me custou a ganhar.

Demitir-me you?
Mas nien pensar.

L pobo que se smifre
Que se cuntracosa, que se lixe
Que trabalhe sol a sol
I neste alto paiuol
Acá stou you pa l roubar.

Nun me ansultades ó defamades
Nó me teçades nanhue tela
Porque mirai, dadonde stou
Meto-bos a todos na cadena.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue