Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

domingo, 7 de março de 2010

De bien cun l passado


Solo se puode star bien cun l presente se se stebir an paç cun l passado.
You nun tengo la certeza se stou bien cun l presente que a las bezes se amostra tan rebuolto, mas cun l passado si.
Falo del, nó nun rebibir soudosista i cheno de malinas que nun me deixan andar palantre, mas, cun ua soudade saludable recordando l que de buono tenie i me ajudou a ser you, tal i qual cumo sou: ls mius miedos, la mie curaige, las mies anseguranças, las mies certezas, la mie senceblidade i l miu lhado mais friu.
A las bezes quedo a pensar naquilho que fui la mie bida i acabo por me dar de cuonta que mesmo l que nun fui un mar de rosas you l beio cun oulores.
Ye cumo quando ua pessona se muorre: Podie ser un squemungada an bida, mas, apuis de muorto solo se l fala de las birtudes.
Assi se lhieba la bida, l presente, que, mesmo que a las bezes tenga algua punta de spineiro, hai que la bibir na percura de uas tejeiras cun que se l baia cortando ls picos de modo a que se sinta cargadico de flores brancas
.

1 comentário:

AF disse...

Bien falado i bien screbido. Ye esso mesmo.
Antoce, bota palantre.

bs.
Amadeu

Enviar um comentário

Arquivo do blogue