Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

quarta-feira, 25 de novembro de 2009

You fui mulhier



You fui siléncio!...
Por lhargos dies, lhargos anhos,
you fui siléncio:
Angolhido,
aguemitado,
medrado.
You fui perdon,
you fui miedo!...
Por lhargos dies, lhargos anhos,
you fui perdon cunsentido,
miedo multiplicado
de insultos, delores,
houmilhaçon.

Cumo caldo angolhi mágoa,
l´ampoténcie cun auga,
le delor cun lágrimas,
parti speilhos, scadarcei suonhos,
calhei palabras, sequei géstios
apelidei tiques,
custruí diques...

Acabei cun l siléncio,
a arrastrar-me alhebantei-me...
riagi amedruncada.
Apuis,
fiç-me la mulhier curaige
de la selombra de ls mius dies,
a páixaro smenuçado na punta de la xibata,
que andefeso se tomba na friaige.
I,
als mius uolhos
la nuite boraç deciu
an pleno die
i,
ls mius uolhos fúrun nuite,...
na paç de la nuite!...




Hoije, l 25 de Nobembro, ye l Die Anternacional Contra la Bioléncia Contra las Mulhieres.
Muorren an Pertual por anho, an média, 40 mulhieres bítimas dessa bioléncia.
Mais un die Anternacional que ambergonha.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue