Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

sexta-feira, 20 de novembro de 2009

Solto-me de l miu cais


Solto-me de l miu cais,
anrebulhe-me ne ls tous rubros i dourados,
cubro-me cun las tues folhaiges de l tiempo,
cuntemplo-te ambaída
i cuntigo sou airico, airaçada,
calor i eimbernada.
A las bezes sou música que te anima,
outras,
sou la solidon que medra nos apiadeiros
dua linha sien camboios.
Cuntigo quiero-me chamar çprança,
renhida lhiuta,
ansistente lhuita, feroç...
Lhuita cun las eimages que me acupan,
la soudade fai-me rius....
Quiero ua foç para esses rius,
de modo a que l caudal nun medre...
L mar stá loinge
i la foç,
ye ua lhagona anchuquecida
adónde l´auga se bai sumindo,
debagar, tan debagar bai znaugando...
Bisto-me de fuolhas de carbalhos, freixos,
quando l´aire me las trai palas brigadas
adónde me deito.
L´airico amerosa esse refúgio
adonde me scondo
de las nubrinas de ls dies
i nessa brigada you sou çprança,
you sou ermo, multidon,
sou todo,...
i nun sou nada!...
Sou heiroi dua batailha,
sou la puolagueira d´ua streilha cadiente
que se sbarrulha, se sparige;
sou un granico de arena,
que se scápa de ls demais!!!....
Bisto-me de todo i de nada,
neste cosmos,
...suolta de l miu cais.

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue