Moçambique

Moçambique
Parque da Gorongosa

Douro

Douro
An cama de mofo

quinta-feira, 14 de maio de 2009

Percura-me, amigo




Se algun die batires a la mie puorta
I you nun te la benir a abrir
Se algun die bires la yerba muorta
I nun bires algua flor a florir
Nel canteiro ou ne la huorta
Antón amigo, you yá nun stou eiqui!

Percura-me por ende, cumo ua caminante
Agarrada a un palo para me stribar
Percura-me por ende, cabalheira eirrante
Antre scobas, estebas, siempre a caminar
Nos mius carreirones, cumo un biajante
Percura-me amigo, you ando porqui!

Percura-me nos bandos de paixaros, a cantar
Que you cun eilhes siempre cantarei
Percura-me entre las berboletas a bolar
Que entre eilhas, alegremente bolarei
Nos montes, nos prainos, siempre a beilar
Percura-me amigo, you sou deiqui!

You sou deiqui, de todas las quelores
De strielhas, de lhuna chena a relhampar
De touças, de freixos, de urzes cun flores
De carambinas, çanceinhos, gelada a tritar
De campos de trigo, chenica de oulores
Percura-me amigo, percura-me eiqui!

You sou desta tierra, adonde naci
Dun bózio retumbante, chenica de bida
You sou desta tierra, de donde sali
Adonde tornei, alegre, renacida
Sou de to l mundo, sou tamien deilhi
Percura-me amigo, you starei eiqui!

Sem comentários:

Enviar um comentário

Arquivo do blogue